Hellou!

Taallapa ei mitaan erikoista. Toissa on pitanyt viimeaikoina melkosen kiiretta, mutta I like it! : ) Valilla on vaan huvittanut noi mun pomot ku ne kumpiki yrittaa maarata mita mun pitaa tehda ja sit mullaki on mielipide. Eli suunnitelmat valil vaihtuu paivittain, mut ma oon vaan toissa taalla ; )

Talta nayttaa RTC (Recearch and Technology Center) ulkoapain eli meinaan mun tyopaikka.

598170.jpg

Kuva paaovelta. Naemma kuva otettu melko pilvisena paivana. Sitten pari kuvaa labrasta..

598212.jpg

598193.jpg

Nayttaa viel melko tyhjalta, mutta kaapit ja laatikot on taynna. Mun piti yllattaen organisoida se puoli.  Nyt on koneella kaikki mita meilla on ja missa. Viela pitaa laittaa laput..Piti kuulemma saada mean labra nayttaan samalta ku Suomessa Stora Enson labrat :) eli siisteys ja jarjestys, taalla ku on yleensa kaikki vahan missa sattuu.. No nyt ainaki ma tiedan tarkalleen mita meilla on. Chicagossa olin ihan pihalla meian tavaroista. No, onneks noi hommat on ollut ohi jo ajat sitten ja paassyt jo tekemaan oikeita toita.

Taalla vaki vahenee ja pidot paranee. Pari viikkoo sitten lahti taa mun edellinen kamppis ranskaan ja viikon paasta lahtee ylakerran kamppis. Ei voi muuta ku toivottaa hyvaa jatkoa ja sanoa et oli kiva tavata mut viela kivempi erota ;) Yks entisista kamppiksista on viel jaljella, talla hetkella siita ei oo suurempaa haitaa koska nayttaa olevan puhelakossa ;) They are unbelieveable. Syyna on etten halunnut muuttaa asumaan sen kaa ja samalla auttaa sita muuttamaan pois taalta moottoritien halysta. Se on mulle pieni haitta verrattuna halyyn jota se itte aiheuttaa..

Ulkona nayttaa aurinkoiselta! :) Pitanee varmaan lahta ulos, ehka pelaan tennista! See you, I'm looking forward hearing from you guys :) So, the REACTIONS, please. Take care.

Cheers,

Bone